Zagreb, 26. studenog 2013. - U Hrvatskoj oznaku GREEN MARK koristi već 56 institucija i poslovnih subjekata za jasno definirane usluge, proizvode i tehnologije. Ova je oznaka hrvatski proizvod i postaje jedna od najprepoznatljivijih nacionalnih obilježja održivosti. U intervjuu razgovaramo sa začetnicima projekta - Tomislavom Marjanovićem, predsjednikom Saveza za energetiku Zagreba i Marinom Pasarićem, glavnim tajnikom istoimenog Saveza...
Na prvom izdanju GREENVEST: HOME EDITION-a predstavljale su se usluge, proizvodi i tehnologije iz područja eko inovacija, eko poljoprivrede, energetske učinkovitosti, financijskih usluga, informatičkih tehnologija, inteligentne energije, inženjerskih usluga, konzultantskih usluga, obnovljivih izvora energije, tehnologije reciklaže, zaštite okoliša, zelene gradnje, zelenih uslužnih djelatnosti i zelenog prijevoza. Kada ste krenuli s uvođenjem GREEN MARK-a za tvrtke? GREEN MARK zajednički su osmislili djelatnici i savjetnici tvrtke Energo Media Servis te Saveza za energetiku Hrvatske. Uvođenje oznake započelo je 01. kolovoza 2011. godine donošenjem Pravilnika o dodjeli istoimene oznake i u nastojanju da na hrvatskom tržištu, a dijelom i radi PR-ovskog booma zelenih usluga, proizvoda i tehnologija, zapravo započne proces odvajanja zelenoga od onoga što to nije te da se na takav način krajnjim potrošačima jamči održivost onoga što nabavljaju. Moramo naglasiti kako oznaku osim tvrtki mogu dobiti i drugi pravni subjekti poput institucija, obrta, udruga i slično.
Izvor:
www.croenergo.eu