Želim Zelen English
ZelEn i ELEN: Dva nova HEP-ova tržišna aduta
Zagreb, 25. veljače 2014. - U uvjetima žestoke konkurencije i zasićenog tržišta tvrtke koje ne inoviraju, stagniraju, a stagnacija je uvod u odumiranje.
U širem smislu riječi, inovacija je svaki zahvat kojim se smanjuju inputi, tj. troškovi proizvodnje i administracije, povećava produktivnost ili iskorištenje opreme ili vremena, poboljšava kvaliteta proizvoda ili usluga, povećava sigurnost, smanjuje "škart", unaprjeđuje plasman i dr., odnosno svaka mjera koja vodi ka porastu konkurentnosti. Osobito je važna uloga inovacija i u energetici, pa se HEP odlučio na plasman dvaju noviteta - ZelEn i ELEN...

Vodeći opskrbljivač električnom energijom na hrvatskom tržištu, HEP-Opskrba, predstavio je nedavno proizvod ZelEn, električnu energiju dobivenu isključivo iz obnovljivih izvora. ZelEn, nastao kombinacijom riječi Zelena Energija, jedinstveni je proizvod na hrvatskom tržištu namijenjen kupcima električne energije koji imaju godišnju potrošnju veću od 1GWh (1 milijun kWh). Naknada za korištenje ZelEna je 0,20 EUR/MWh ili oko 1,5 kn/MWh. Primjerice, tvrtka koja ima godišnju potrošnju 1.000.000 kWh. za zelenu će energiju izdvojiti dodatnih 1.524 kuna godišnje ili oko 127 kuna mjesečno. Ta se sredstva prikupljaju u fondu iz kojeg će se realizirati projekti iz područja obnovljivih izvora energije i energetske učinkovitosti U svega nekoliko mjeseci, prodajom proizvoda ZelEn prikupljeno je više od 100 tisuća kuna.

Više na: www.croenergo.eu
ZelEn i ELEN: Dva nova HEP-ova tržišna aduta
0
Broj prikupljenih eura u Fond ZelEn
0
Eura dodijeljeno za projekte gradnje novih obnovljivih izvora
0 t
Smanjenje emisije CO2
korištenjem ZelEna
0
Broj zadovoljnih
ZelEn kupaca
Koliko je smanjenje CO2 emisije?
Korištenjem proizvoda ZelEn direktno utječete na smanjenje emisije CO2.
GREENOVATION 2014.
za najbolji ukupni program hrvatskog zelenog gospodarstva